onsdag 28 mars 2012

Skön morgon!

Mrs stöd i köket endast iförd morgonrock i morse. Tankarna var på annat håll än sex, men när Mr såg den sexiga baken, kunde jag inte låta bli att krama henne bakifrån. Känna hur Mrs bröstvårtor styvnar under händerna är underbart. Kuken reser sig sakta, och Mrs stönar lätt. Viker upp morgonrocken och styr in den hårda i sin varma grotta. Knullar skönt bakifrån, innan hon vänder sig om och ställer sig mot väggen. Hon lyfter upp bägge benen, och låter mig hålla henne i luften när vi knullar. Till slut känner jag att jag närmar mig, och Mrs går ner på knä, tar kuken i munnen, och runkar de sista dragen till orgasm. Hon sväljer, reser sig upp, och ger mig en kyss som smakar både Mrs & Mr. Godmorgon, säger hon och blinkar.
Älskar dessa mornar,och längtar tills jag möter Mrs ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar