lördag 10 mars 2012

Överraskad!

Fick en skön överraskning klockan sex i morse. Mrs hade inte kunnat sova, utan legat med datorn i knät och tittat på skön porrfilm. Vaknade till och såg två tjejer leka med en strapon på skärmen. Mrs lekte med sin lila dildo, och jag tror knappt att hon märkte att Mr vaknat, och låg med sin växande kuk bredvid. Drog sakta ett par drag i den nu stenhårda kuken. Mrs hade nu sett mitt stånd och log. Sträckte mig efter oljan på nattduksbordet och började massera Mrs rumpa. Ett finger gled in i Mrs hål tillsammans med dildon, och ett annat cirkulerade runt det lilla tighta bakre. Mrs putade med stjärten, så jag lade mitt ollon mot hålet, och cm för cm gled jag in. Känner stavens sköna vibrationer genom den tunna väggen som skiljer dildon från min hårda kuk. Kramar Mrs bröst medans jag knullar långsamt. Mrs börjar närma sig orgasm, när hon ser att tjejerna på filmen nu kommer. Dildon är djupt inne och masserar g-punkten. Känner hur jag inte kan hålla mig längre, utan sprutar. Samtidigt känner jag hur Mrs börjar komma i en skön fontänorgasm. Vi är genomvåta av safter när vi möts i en skön kyss. Mrs ler och masserar min kuk, - God morgon säger hon och ler, packa Din neccesär Mr, för nu ska vi till Köpenhamn!

1 kommentar: