fredag 23 mars 2012

Slicka fitta..

Imorse vaknade Mrs urkåt igen.. Mr i sin tur fick vakna av en Mrs som kåt som ett djur tafsade på honom. Han tittade in i mina ögon som tyst bad om att han skulle ta på mig..
Mr böjde sig över mig och kysste mig varmt.. sen gled han ner mot magen kysste mig på kroppen så lusten fick klittan att pulsera ännu ivrigare...
Han tunga vandrade till min springa... när den till slut rörde vid klittan var hela kroppen i extas...
Kåtheten spred sig som en våg över hela kroppen och fick mig att vilja knulla hans ansikte hårt.
Mrs tog ett fast tag om hans hår och huvud och masserade hela hans huvud mot skötet.
Han svarade med att suga , ta tag i blygdläpparna med sina läppar , dra och massera om vartannat...
Mrs stönade och njöt av den underbara behandlingen...

Det tog inte alltför lång tid innan  Mrs kom i en skön lång orgasm...
Den bästa starten på en dag... älskar min Mr!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar