lördag 17 mars 2012

Mrs morgoninstruktioner

Vaknade med hård kuk och en liten klar droppe på toppen av ollonet. Mr sträcker sig efter Mrs varma hud, men sängen är tom, men handen får tag i en lapp. Tänder lampan och läser.
"-Mrs är på stan med tjejerna & ville inte väcka Dig. Mrs vill att Du duschar och rakar kuken ordentligt tills jag kommer hem. Kåta kramar Mrs"

Älskar när jag får instruktioner, och låta dagen fyllas med erotiska fantasier. Önskar alla hade haft en Mrs.
Kliver ur sängen, och in i badrummet. Plockar fram hyvel, rakskum och en varm frottéhanduk. Låter det varma vattnet värma upp kroppen, och när jag blundar ser jag Mrs ljuvliga och sexiga kropp framför mig. Bara tanken på styva bröstvårtor, svullna blygdläppar och händer över våra kroppar, gör att kuken nästan sprutar i duschen. Men Mr ska hålla sig, så Mrs får mycket skön vit varm sperma att leka med när hon dyker upp.

Sätter mig på pallen och tar tag i skaftet.Låter rakskummet masseras in över pungen och ner mot anus. Tar hyveln och låter den försiktigt befria kuken från hår. -Tänk när Mrs tunga och mun får lida över det nyrakade. Nästan svimmar av tanken. När allt hår är borta kliver Mr in och sköljer av sig. Torkar kroppen varsamt med den varma handuken. Nu kan Mrs få komma. Uppdrag slutfört.

Mr gör sig redo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar