söndag 25 mars 2012

Skön 69:a

Vaknade av Mrs svala händer som smekte min pung. En mun omsluter min slaka kuk, och känner hur den växer till av Mrs behandling, sköna runkande tag och en tunga som masserar ollonet. Tar tag i Mrs, lägger oss i en 69:a. Mrs rinner av saft och jag sväljer så gott jag kan. Kuken börjar spänna, och behandlingen gör att sperman vill spruta över Mrs underbara kropp. Några sköna drag och smek över kuken, så landar de varma vita strålarna över Mrs styva bröstvårtor. Mrs lägger sig på rygg efter min orgasm, och nu kan jag ägna mig åt Mrs svullna, våta fitta. Suger,blåser, cirkulerar och masserar den underara fittan. Mrs stönar och håller mitt huvud i ett hrt grepp, när hon kommer i en skön orgasm.....
Skön Söndag på Er, Bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar