onsdag 2 november 2011

Mrs väntar våt och villig...

På jobbet idag fick jag sms från Mr, han smsade att han längtar efter min våta fitta och undrade om han kunde få en dejt mellan lakanen...

Nu ligger jag här i sängen nyduschad, nyrakad och uppklädd med lack och öppen gren (som han önskade när jag frågade honom) och väntar på att Mr ska komma hem och få lite skön behandling..

Jag ligger och värmer upp mig själv med att titta på lite skön porrfilm, en film med lite skön gruppsex som får fantasierna att flöda...
Ser så skönt ut och jag känner hur fittan är våt och längtar efter att få känna på Mr tunga och bli riktigt knullad.. men i väntan på honom får jag ligga här och smeka mig själv... Mr kanske uppskattar att homma hem till en sprängkåt våt fitta som kommer med en gång bara han rör vid den...

Ikväll ska hoppas jag vi tar lite sköna spermabilder.. längtar efter det... tycker det är toksexigt när Mr sprutar ner mig..
Har tagit fram alla våra leksaker och tänt ljus i hela sovrummet. Ikväll är det sexy & romantiq som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar