torsdag 10 november 2011

Mrs in chains... gillar hårda tag!

Mrs har fått njuta av lite kläm och nyp ikväll. Är väldigt upphetsande när Mr klämmer fast kedjor i mina bröstvårtor och blygdläppar. Mr brukar ge lite spanking med sin hårda runt om kroppen för att retas... Underbart när kuken klappar upp och eggar så man blir våtare och våtare... sedan brukar Mr gnugga klittan och stimulera mig med kuken tills jag bönar och ber om att han ska föra in den och ta mig hårt! Underbart när han med kraft stöter in med härligheten i min genomvåta fitta. Mrs är i extas!
När Mr tar mig bakifrån brukar han välja ett hål och fylla det andra med en leksak...Vi har också kommit på att vi båda blir fruktansvärt stimulerade av att ha både gpunktsstimulatorn och kuken i samtidigt... Oj så skönt!

Här kommer lite bilder på våra underbara kedjor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar