lördag 5 november 2011

Dominerad

Vaknade av att Mrs låg med datorn och bloggade i morse. Medans hon skrev så kröp jag ner och slickade Mrs svullna fitta tills hon vred sig i en lång orgasm.

Läste sedan inlägget och njöt medans Mrs ordnade i huset, fylld av förväntan när hon skulle iscensätta dagens äventyr.
Mrs kom in och befallde mig att ta av mig och lägga mig ner. Piska, plugg och ett ljus ligger bredvid och väntar på Mr. Efter att Mrs viskat i mitt öra vad hon tänker göra med sin olydiga pojke, tar hon fram piskan och låter den göra rumpan röd av rodnad. Mrs ber mig att sära på mina skinkor, och då vet jag att hon ska trycka in den underbara pluggen. Hon låter oljan rinna i min skåra innan hon sakta för in den i mig. Ryser av välbehag, när jag känner varmt stearin droppa ner på mig. Det blir nästan för mycket, och kuken vill bara spruta ohämmat, Får dock vänta för Mrs har bestämt sig för att jag ska straffas, och vänta på min sats.  När stearinet stelnat, så vänder hon mig om och slukar hela min kuk så långt ner i halsen att reflexerna får henne att hosta till. Tar inte många minuter innan jag äntligen känner hur sammandragningarna kommer och jag får spruta ut min säd.
Ligger nu utpumpad och så tillfredställd, men ser i ögonvrån att Mrs fingrar på sin klitoris. Sträcker mig efter G-punkts dildon och börjar massera Mrs. Finns inget bättre än att få ge, när man själv kommit.


Mr njuter av behandling...

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar