måndag 14 november 2011

En sexfantasi på måndagsförmiddagen...

Fantasier är en underbart krydda att "spica" upp (om det nu skulle behövas.. ) ett lustfyllt ögonblick, egga upp varandra med, komma varandra så underbart nära genom.. det är som små kittlande porrfilmer som man spelar upp i sitt inre... helst vill jag att jag och Mr viskar och berättar dom för varandra när vi är så där underbart kåta och uppfyllda av lust.. och är man det inte just då, så är just berättandet av en fantasi ett ruskigt bra förspel... funkar för Mrs i alla fall!


Här kommer en fantasi..
I min fantasin har vi med en en okänd kvinna med sexig kropp och fasta bröst... hon är vår "sexslav", hon har inget namn, ingen identitet, det intresserar oss inte. Hon är en kropp som ska behaga oss....hon har ögonbindel och är naken. Jag och Mr har bestämmer allt som sker... hon får befallningar om att ta på oss, och hon ska lyda varje order. Hon slickar mina bröst med sin spetsiga tunga, dom är styva och ryser av vällust. Mr piskar henne på stjärten medan hon känner på min kropp, letar sig till min fitta... Mr njuter av att titta på, runkar och växer sig hård av synen. Han kommer fram till mig och jag får smaka på den hårda... Under en lång stund ger och tar vi och använder vår sexslav på olika sätt vi önskar.. hon fogar sig till alla våra befallningar.. när vi har njutit så vi är fullkomligt sprickfärdiga, står hon på alla fyra, framför sig så smeker hon min klitta.. samtidigt som Mr har gett henne en omgång i anus... Mr håller ett nackgrepp om hennes långa hår och straffar henne med sin hårda.. hon slickar allt mer intensivt på min fitta, tills orgasmen kommer explosionsartat... samtidigt sprutar Mr ner hela hennes rygg med sin säd. Efter leken, klär vi på oss, stänger dörren och ser henne aldrig mer igen...

1 kommentar: