onsdag 2 november 2011

Hittade Mrs i sängen iförd lack, med handen mellan benen

Kliver innanför dörren spänd av förväntan. Har SMS:at under dagen, och Mrs har frågat mig om önskemål. I sängen ligger Mrs med hela vår leksaksarsenal. På TV:n rullar en porrfilm, dår två tjejer leker med en kille. Jag som tänkt ordna mat och vin får lugna mig, och lägga mig på knä för att smeka fittan på Mrs. Hon är så där våt så det verkligen rinner om henne. Låter min tungspets nudda klitoris och sedan vandra vidare till det bakre hålet. Mrs stönar när jag slickar stjärt och fitta. Sträcker mig efter dildon och låter kaninen hjälpa min tunga att få henne att komma i en våldsam orgasm. Innan jag kan smita ut i köket, tar Mrs tag i min kuk, och det tar inte många drag innan min sperma rinner på den lackbeklädda kroppen.
Mrs spermadränkta bröst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar