onsdag 23 maj 2012

Natursex!

Äntligen har Mrs och jag fått skön sex utomhus! Tog en promenad i skogen igår. Redan i bilen så lät jag handen glida in under troskanten för att smeka Mrs våta. Stannade på en avskild väg, och vandrade in i den klorofyllgröna skogen. En bit in, så tryckte Mrs mig mot en trädstam, gick ner på knä, lirkade ut den hårda kuken och omslöt den med sin mun. Njuter av behandlingen, och ser att Mrs smeker sig själv. Hon reser sig upp och lutar sig framåt, med svankade rygg. Flyttar trosa åt sidan och för ollonet mot springan. Mrs gnyr och jag kommer ovanligt djupt in. Knullar hårt med fast tag om stjärten. Mrs nyper i sitt piercade bröst, och efter bara några minuters underbart knullar så kommer Mrs. Drar mig ur, och får ännu en gång känna läpparna om kuken. Kan inte hålla mig, utan sprutar ner hela Mrs ansikte. Vi rätar till våra kläder och går tillbaka till bilen med nöjda miner. Hoppas på en skogstur snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar