onsdag 16 maj 2012

Bilsex

Bestämde oss för att ta en tur med bilen. Mrs hade packat picknick-korg med massa gott. Filmen låg överst, och visste nog inte vad som väntade... Vädret var riktigt skönt, och vi valde att köra mindre slingriga grusvägar. Kände plötsligt Mrs hand på min gylf, och ett finger som började smeka Mr på utsidan jeansen. Svarade med att låta handen leta sig in under Mrs kjol. Inga trosor, utan härligt svullna och våta läppar mötte handen. Kuken stöd nu hårt, och vi kom överens att hitta någon åtskilda plats. I en grandunge, gick en liten väg in, och vi stannade. Nedanför en bit bort låg en liten sjö. Mrs lade ut filten, och packade upp. Under tiden kysste vi, och Minä händer var överallt. Mrs lade sig ner, drog upp kjolen, så jag kunde börja slicka henne ordentligt. Krånglande av mig jeansen under tiden, tog min kåtsaft som formligen rann ur kuken och smörjde in mina fingrar. Låter ringfingret reta Mrs anus, samtidigt som pekfingret leker med springan. Snart fingerknullas Mrs i båda hål, samtidigt som tungan virvlade över klitoris. Mrs gnyr av välbehag. Mrs viskar att hon vill ha Mr i sig, och trycker bort mig. Hon tar fram wn gurka ur korgen som hon börjar Knulla sig själv med. Runkar min kuk av denna sköna syn. Mrs tar tag i kuken och styr den mot sitt bakre hål. Glider in och känner gurkan mot den hårda. Blir för mycket, och sprutar stråle efter stråle. När jag drar mig ur, rinner det vackert ur Mrs. Återgår till min tungbehandling, och snart skakar Mrs i orgasm. Vi njuter en stund på filten, innan vi äter. Kommer överens om att detta inte var sista bilturen i år ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar