söndag 6 maj 2012

Club-besök

Mrs och jag hade länge planerat ett nytt besök på parclub. Bara allt prat och bokande av hotell och biljetter gör oss extremt kåta, och ger oss många sköna orgasmer. Älskar att få den kittlande tanken av att någon betraktar oss när vi har skön sex. Denna gång hade vi som vanligt utgångspunkten att vi bara skulle ha sex med varandra, och bara njuta av atmosfären. Det var ganska lite folk när vi kom, så vi hittade en egen hörna. Mrs började med att smeka av sig kläderna inför mig, samtidigt som hon smekte min växande kuk. Såg i ögonvrån att någon vid baren flyttade sig närmare oss lite diskret för att hon ville titta på... Mrs satte sig på kanten av sängen och tryckte ner mitt huvud mellan sina ben. Skärmen på väggen visade två tjejer som slickade varandra, det gkorde tydligen Mrs kåt, för hon tryckte mitt huvud mot sin springa. Slickar springan långsamt och retfullt, och hör Mrs tunga andning. Kuken står stenhård mellan mina ben, och vill också vara med. Plötsligt hör vi en röst, som försiktigt frågar om hon får vara med. Mrs tittar på mig och vi nickar åt varandra. Vi byter plats, och Mrs lägger sig på rygg, snett över sängen med huvudet böjt neråt över kanten. Jag ställer mig upp och låter kuken glida in i Mrs mun.
Vår nya lekkamrat, ställer sig på knä och börjar slicka Mrs våta fitta. Hon för in två fingrar samtidigt som hon låter tungan spela över klitoris. Mrs ena hand kramar ett bröst, medans det andra håller min stjärt hårt. Hon suger så att det nästan svartnar för ögonen. När jag tittar upp, ser jag hur flera andra par börjat älska med varandra bredvid oss. En skön syn, när flera kroppar, smeker varandra och man hör stön och folk som njuter.
Vår kamrat smeker Mrs bröst,och slickar intensivt. Jag är på väg att komma, men hejdar mig, när hon mellan benen plötsligt tittar upp. -Kan inte Mr knulla Mrs ordentligt om vi lägger oss i en 69:a" säger hon. Hon kryper upp och placerar sin rakade springa över Mrs ansikte, och man kan se hur våt hon är. Jag låter kuken glida in i Mrs tighta hål, medans vår vän slickar Mrs klitoris. Vet att Mrs njuter av attt både få kuk och tunga samtidigt, för det tar inte många minuter innan Mrs kommer i en våldsam orgasm! Jag kommer samtidigt, och formligen dränker mage och bröst med sperma.
Vår vän kommer och vi ligger kvar och bara andas ut en stund. Vi följs åt till duschen, och vi blinkar till varandra, att det här var inte sista gången...

2 kommentarer:

  1. Mrs och Mr,
    Spännande berättelse från parklubben. Det är skönt att kunna leva ut sina fantasier. Förstår att ni njöt och blev upphetsade.

    Min särbo och jag vill inte byta partners eller eller få en tredje person eller par. Vi tycker om och njuter av att ha sex med varandra då andra personer tittar på eller filmar oss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Visst är det skönt när andra tittar på och njuter av att titta.
      Det tycker vi med... sen är det skönt mest några extra händer,
      som förhöjer känslan. Man måste inte ha sex med andra på parklubb. Det bestämmer man ju själva...:-)
      Vi njuter av att andra kommer in här på vår blogg och tittar på bilder och filmer och blir kåta... skönt!
      /Mrs

      Radera