måndag 21 maj 2012

2 starka starka orgasmer!

I går hade vi en underbar dag, med skönt väder. Värmen gjorde no oss extra kåta under dagen. Kuken spände hårt under skjortsen, och Mrs såg bulan och drog med Mr in i sovrummet. En film med skön sex gick på tv'n och Mrs lade mig halvsittandes ner. Drog av mig kortbyxorna och släppte ut kuken i frihet. Mrs lade sitt huvud på min mage så hon både kunde se filmen och suga min hårda. Mr kom åt att dra upp kjolen med vänsterhanden, och smeka den fuktiga springan. Mrs lät saliv göra Mr's hål blött, och sedan började hon fingerknulla mig samtidigt som tungan och läpparna gjorde det så det nästan svartnade för ögonen. Underbart att känna Mrs i det trånga hålet. Till slut kunde inte jag hålla tillbaka, utan fyllde Mrs mun till bredden med sperma. Hon sväljer och ger mig en underbar kyss. Drar ut mig till soffan, vräker omkull mig, drar upp kjolen, och börjar rida djuriskt! Kuken träffar rätt, och det tar inte många sekunder innan Mrs drar sig ur och får en underbar sprutorgasm över Mr. Benen skakar på Mrs och hon lägger sig på rygg. Låter tungan försiktigt leka med den underbara böta springan, för att bygga upp en underbar orgasm. Efteråt ligger vi tätt och slumrar till en stund. Skönt med två så starka orgasmer!

2 kommentarer: