fredag 27 juli 2012

Våta sommardrömmar om en strand

Drömde att vi parkerade bilen, och försökte hitta stigen som skulle leda ner till det nakenbad vi fått tips om på bloggen. Efter en bits vandring nådde vi stranden. Vi var ensamma, så vi klädde av oss och lade oss på vår stora filt. Lät solens strålar värma våra kroppar. Vi blundade och njöt av stillheten och nakenheten. Slumrade till, och när vi kvickare till så hade fler par kommit och lagt sig. Nästan längst bort låg det två par ganska nära varandra, de den ena tjejen red sin man med långsamma rörelser. Den andra blev slickad och man kunde se hur de njöt. Plötsligt så var nästan alla par i färd med att smeka varandras kroppar på ett eller annat sätt. Mrs ben hade glidit isär, och hon masserade sin redan våta springa medans hon sneglade på de andra paren. Mr lät fingrarna snudda vid Mrs styva bröstvårtor innan läpparna försiktigt började leka med brösten. Kuken var nu stenhård, och vi lade oss bekvämt så jag kom åt att låta tungan massera Mrs svullna fitta. Två fingrar gled in och ut medans hon tryckte sig mot Mr, och kom i en första orgasm. Mrs drar mig till sig och låter mig glida in i den plaskvåta. Ser hur en ensam man tittar nyfiket på oss medans han runkar. Jag behöver inte Knulla Mrs många minuter innan orgasmen stormar över mig. Kanske är det den underbara miljön som gör oss så extremt kåta? Vaknar upp ur min dröm och undrar om det finns så underbara stränder?

2 kommentarer: