söndag 15 juli 2012

Morgonsprut!

Ligger bredvid Mrs som redigerar bilder. Blir kåt av bilderna, men får hålla mig en stund ;-) Måste skriva ett par rader om vad hon gjorde igår morse. Allt behöver inte vara lång och avancerad sex. Sista morgonen i semestersängen vaknade Mr av Mrs hand gled in under täcket.Handen hal och böt av saliv, runkar den växande kuken. Mr blundar och njuter. Inte ett ord, utan Mrs bara ökar takten, och jag spänner mina skinkor för att hålla emot.Tar inte många minuter innan första strålen landar strax under hakan, och den andra på magen. Smiter ut i duschen och sköljer av mig med tvål och vatten, och när jag kommer tillbaka ligger Mrs med sina ben brettisär, och visar sina svullna läppar. Min tunga glider över venusberget, uppöver naveln, och stannar på bröstet för att leka med vårtan. Kuken glider in, och ett med ett fast grepp om Mrs hals börjar vi knulla hårt och vilt. Mrs viskar att Mr träffar så rätt inne i henna att det finns risk för en sprutorgasm. Knullar hårt, och är tillslut så utmattad, att svettpärlorna kryper fram i svanken. Går ner och låter tungan massera klitoris, samtidigt son två fingrar rytmiskt gnider G-punkten. Mrs andas tyngre och tyngre, innan Mr känner orgasmen sprida sig i kroppen på henna. Samtidigt som hon kommer, så sprutar fittan en underbar fontän, och Mr blir alldeles kladdig av sköna safter. Älskar dessa tillfällen vi har tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar