måndag 2 juli 2012

Mrs tighta stjärt

I går eftermiddag när vi kom tillbaka från stan så vara båda kåta till tusen. Kysstes intensivt, och kläderna smektes av redan i köket. Skönt med söndagar då man har gott om tid, och man kan ägna hur lång tid som helst till skön sex.. Vi tog en dusch, och Mrs bröstvårtor styvnade under det rinnande vattnet. Tvålade in hennes kropp, och händerna var överallt. Pekfingret gled över den hala stjärten, och nuddade det bakre hålet. Mrs stönade till när fingertoppen gled in 1 cm. -Jag ska fota Din tighta stjärt efter vår dusch, visade jag i Mrs öra där stod i kabinen... -Ååå, gärna svarade hon. Mrs runkade min kuk och satte sig på huk och började slicka från mellangården och vidare upp till pungen. Älskar när hon kittlar pungen med sin tungspets, medan hon drar förhuden fram och tillbaka. Tar tag i Mrs huvud med bägge händerna, och nu tar hon hela den hårda i sin mun, det blir för mycket och min sperma träffar Mrs tunga och gom, stråle efter stråle. Mrs reser sig och kysser mig, och hon smakar sperma... Vi fixar till oss, och kameran hämtas i hallen. Mrs lägger sig villigt ner på sängen, och putar sexigt med sin härliga bakre del. Lägger mig ner och smörjer in en av våra analpluggar. Ljuset faller fint, när vi börjar leka. Mrs njuter, och det tar inte lång tid innan, jag får använda tungan samtidigt. Klitoris och blygdläpparna är härligt svullna, och när orgasmen kommer, skakar hela Mrs. Underbar Söndagseftermiddag, och ändå har vi kvällen kvar för ännu mer sex! Vad som hände då återkommer vi till ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar