söndag 10 mars 2013

Underbart tjejsex på klubben...

Då har vi kommit hem från vår sköna helg med storstadsluft och sköna besök på parklubb...
Varje besök är något av en drog, det ger en enorm kick och underbar skön känsla, gör oss upprymda och om möjlig ännu mer kåta på varandra. Men det får oss också att vilja ha mer och mer.... Vi är så otroligt lycklig lottade, jag och Mr. Att vi har det så otroligt härligt tillsammans och kan uppleva dessa sköna, sexiga stunder på klubben.

I helgen har vi träffat några sköna par, som gav oss njutningsfulla stunder.
Mrs fick leka med flera underbara tjejer, men en av dom utmärkte sig.
Lördagskvällen sex med en underbar blondin. Finns inga ord för hur sexigt, upphetsande och enorm underbart det var!
Vi tog oss till oljerummet och där låg ett par. En blondin och en man som vi inte sett i sällskapsdelen. Vi lade oss brevid dom och smekte och kysste varandra. Mrs och Mr tittade på paret, som knullade så skönt med varandra. Blondinen tog ögonkontakt med Mrs. Det tog inte många sekunder innan vi drog oss närmare varandra för att kunna ta på varandra. Inga ord behövdes. Vi kysste varandra mjukt, lät tungorna mötas lekfullt. Så underbart det var att få smeka hennes underbara bröst, låta min tunga slicka bröstvårtorna styva. Höra hennes andhämtning när hon njöt av mina händer, min kropp. Känna hennes mjuka händer smeka min kropp... Vi gav oss hän och slickade varandra växelvis. Hennes fitta var drypande våt och läpparna svullna. Snart kunde jag känna  hennes hungriga, kåta tunga ivrig leka med mig, hon fingerknullade intensivt och fick Mrs att längta efter att spruta.

Och männen, Mr och den främmande mannen var delaktiga i leken, så kåta och tända av vår lek med varandra. Mrs hörde hur dom njöt av att se, när jag slickade hennes klitta. Mr smekte hennes bröst samtidigt och berättade för oss hur underbart det är att se på. Den främmande mannen blev avsugen av sin kvinna och berättade hur sexiga vi kvinnor var.
Mr var sprängfull efter att vi lekt en lång stund med varandra, och tillslut kunde Mr inte hålla emot längre, han pumpade ut sin sats i munnen på Mrs, när den främmande kvinnan slickade Mrs intensivt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar