fredag 4 januari 2013

Längtan efter Mr's hårda...

Mrs vaknade ensam i sin säng idag och längtar extra mycket efter Mr. Tur att det är fredag och att han kommer hem till kvällen. Mrs har i sin ensamhet fått leka med sig själv. Har skickat små mysiga filmer från mina lekar och MMS till Mr... vet att han uppskattar dom.

Nu är dock Mrs väldigt sugen på att få känna Mr på riktigt. Att få njuta av at han glider in i min våta med sin hårda lem. Känna hur hans hårda direkt masserar min g-punkt och får mig att känna en sån enorm välbehagskänsla. Den är beroendeframkallande...

Det bästa är att jag har friheten att få komma med mina sprut hos Mr, att han älskar mina våta orgasmer och själv blir sprutfärdig av att få njuta av dom och min kropp. Älskar att se in i hans ögon och se hur han njuter vid sina orgasmer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar