söndag 13 januari 2013

Helgens klubb-besök i Mr's ögon.

Äntligen var vi på parklubb igen! Mrs och jag har väntat och nu ska Mr försöka återge vår sexiga natt i min synvinkel. Har varit småhård hela veckan, då tanken på besöket funnits i huvudet.




Mrs var så sexig i sin outfit, och bara att se henne gå fram till baren, fick Mr's hjärta att börja slå och pumpa ut blod till de nedre delarna. Snart satt vi med varsin drink, och småpratade med andra par. Efter en stund så blinkade Mrs till mig, och vi beslöt oss för att röra på oss.
Vandrade runt lite, och njöt av att se andra par ha sex i olika rum med skön belysning.
Lade oss i ett rum där det finns speglar nästan överallt. Mrs lade sig ner och jag lade mig bredvid. Kysste varandra och Mrs smekte mig utanpå de svarta boxershortsen, och kuken växte direkt. Raskt åkte de av och jag satte mig på knä med Mrs framför som började suga och runka den nu hård. Fler par började ansluta en bit ifrån oss, och snart hördes ljudet av par som hade skön sex. Speglarna gjorde att var man än tittar, så är det kroppar som älskar med varandra.
Mrs och jag byter plats några gånger, och när Mrs ligger på rygg och bli slickad av mig kommer det ett par och lägger sig bredvid. Hon står på alla fyra och henns man slickar henne bakifrån, medans hon njuter. Snart nog så tränger han in i henne, och knullar rytmiskt. Ser hur Mrs sneglar på henne, och snart har Mrs den andra kvinnans händer på sina bröst. Kysser varandra försiktigt, och jag blir galen av kåthet att se dessa två smeka varandra. Kvinnan vänder sig så att hon kommer åt att suga sin man, medans hon står på alla fyra. Mrs kryper under henne med kroppen snett utåt, så jag kan tränga in i Mrs medans hon nu börjar slicka den andra kvinnan, och smeka henne. Hennes man lutar sig framåt och smeker hennes stjärt medans Mrs tunga virvlar över hennes klitoris. Medans jag knullar, så blir Mrs nu stimulerad av dena andre mannens händer. Bröst, klitoris och stjärten smeks med van hand. Mrs har nu fått den andra kvinnan att komma flera gånger, och hon skakar i hela kroppen.
Mrs och hon lägger sig på rygg, och kysser varandra, medans vi män knullar våra kvinnor.
Till slut blir synen för mycket och jag sprutar över Mrs mage. Återgår att slicka Mrs, medans jag njuter av utsikten. Tar någon minut, sedan kommer Mrs också. Helt underbart. Ligger kvar bredvid det andra paret en stund, och låter våra nykomna kroppar återhämta sig något.
Går och duschar, för att sedan ta ett glas vin och njuta lita av atmosfären.
Känner att vi börjar bli kåta igen, men nu vill vi ha sex med bara varandra. Så vi går till ett mindre rum där det finns en skönt kraftig dildo till förfogande. Tar på kondomen medan Mrs smeker sig sexigt framför mig. Han tar kommandot över dildon, och jag ställer mig vid Mrs huvud. Får en tunga direkt som virvlar runt kuken, och en mun som suger så skönt. Ser i ögonvrån att vi har fått åskådare, som på håll betraktar vår lek. Sexigt att se skuggorna och siluetterna av ett par som njutar av att se på oss. Ser att han runkar lite, medans hon smeker sina bröst. Mrs är i en annan värld, och är nu nära att komma våldsamt. Innan hon kommer, så sprutar jag en andra gång och är helt underbart.
På darriga ben, går vi mot duschen och sedan en stund i bastun.
Pratar lite om hur skönt vi haft det och gör oss i ordning för att dra oss hemåt.
Är så upphetsande att se Mrs med andra kvinnor, så bara tanken kan få Mr att komma.
Hoppas vi snart kan hitta på något lika sexigt igen snart! Mrs har lovat att skriva hur kvällen var i hennes synvinkel.

4 kommentarer:

  1. Låter som ni haft grymt trevligt o skönt. :)

    De där skulle man ju allt vilja uppleva själv.. hehe.. Tänk o få se dig och mrs ha sex live.. oj oj vilken skön syn det skulle vara.. :P

    Kommer de nån film snart=)??

    // jk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är skönt!
      Film är redan ute på Mrs när hon leker med sin favorit!

      Radera
  2. Hej , klubb är nice .Skulle man kunna få ett tips på nån bra som ni provat på , har själv varit mest i Dk.
    Tack på förhand

    SvaraRadera
  3. Åh gud! Kan knappt bärga mig till kvällen när jag får träffa min man igen. Blir våt när jag läser era berättelser... Hade gett nästan vad som helst för att få vara med och slicka och suga er båda... Ikväll får min man precis vad han OCH jag behöver. Det kan jag garantera! :p Först lite skönt i duschen tror jag ;) Mmmm....

    SvaraRadera