torsdag 29 november 2012

Tvättstugesex

Igår kom vi hem tidigt från jobbet, och hade tanken att få lite gjort. Började i tvättstugan med att sortera kläder. Mrs passade på att kränga av sig sin kjol, som behövde tvättas. Mrs hade nog haft en baktanke, för när kjolen föll, så var hon endast klädd i de grenlösa strumpbyxorna. Sexigt började Mrs posera på maskinen, medans Mr's kuk växte sig hård. Hämtade kameran, och tog bilder på Mrs sexiga uppvisning. Satte mig på huk för att få smaka på den ljuvliga springan. Mrs lade en bensax runt min hals, och tungan trycktes hårt mot klitoris. Mrs lutade sig bakåt och stönade våldsamt när orgasmen sköljde över henne. Reste mig snabbt upp och formligen tryckte in kuken våldsamt i Mrs. Höjden var optimal, och rytmen underbar. Finns inget bättre än att få knulla Mrs nykomna fitta ända fram till att sperman fyller hennes våta hål. Denna orgasmaen blev så stark så benen nästan vek sig under Mr. Håller kvar den hårda i Mrs, och känner hur den vita satsen rinner ur henne och ner över min pung. Båda ler nöjt, och konstaterar att det kan vara ganska trevligt att tvätta...



4 kommentarer:

  1. Härligt Härligt,den synen när man glider in i en tvättstuga .bara att kliva på

    SvaraRadera
  2. Tjena,bild 2 på Mrs glänsande våta hål gör mig stenhård,tänker tillbaka på när mitt vilda ex och jag älskade i en gemensam tvättstuga förra året,finns det något mer upphetsande att knulla när man kan bli påkommen men ändå är kåtheten för stor för att låta bli ! Har Mrs och Mr provat det ? Stegen utanför som gick till bokningstavlan,enormt svårt att vara tyst,stegen avlägsnade sig och vi knullade som djur aahh........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt när man vet att det är uppenbart vad som händer... men att man är alldeles för upphetsad för att bry sig. Och så härligt om man ändå, trots att de som råkar "komma förbi", tycker det är lite pinsamt, ändå kan tillåta sig bli lite upphetsade och kanske går hem och har lite vild sex de med... ;)

      Radera