torsdag 22 november 2012

Mrs fylld i båda hålen

Igår var det något speciellt i luften när vi kom hem från jobbet. Båda hade nog dagdrömt om sex, för bara när vi passerade varandra, så växte det i byxorna. Gjorde våra saker vi var tvugna att få gjorda, men när jag mötte Mrs på väg till duschen, så kunde inte Mr hålla sig! Slet av mig kläderna och gjorde Mrs sällskap i duschen. Vi kysstes och tvålade in våra kroppar nogrannt. Kuken värkte när Mrs tvålade in den, samtidigt som ett finger gled in i rumpan halt av tvål. Mrs fick samma behandling och båda stönade vi av kåthet och längtan. Klev ut och torkade oss även om tungorna fortfarande for runt i varandras munnar. Tog oss snabbt till sängen där vi smekte och lekte med varndras kroppar länge. Lät tungan vandra över Mrs stjärthål över mellangården fram till klitoris. Skön känsla att få höra Mrs njuta med tunga andetag. Plötsligt drar Mrs mig till sig, och för in kuken i den våte. Hon har benen rakt upp, och kuken får en underbar vinkel som gör att Mrs masserar ollonet intensivt, så det tar bar några minuter innan sperman sprutar vilt rakt upp i Mrs. Mrs stönar, men är inte färdig... Tar sin handuk och torkar bort den rännil av sperma som rinner ut så vackert. Trycker ner mitt huvud så Mr får slicka Mrs till en skön orgasm. Medans tungan masserar mrs, så känner jag hur kuken reser sig igen. När Mrs kommer, så vinklar jag hennes ben mot magen, och så lät Mr kuken nosa vid Mrs analöppning. Mrs tittar på mig och ber om att få bli knullad i det bakre hålet. Känslan är enorm nå kuken glider in i det tighta hålet. Mrs kramar galet skönt om den hårda, och nu knullar Mr vilt! Älskar att få ta Mrs efter det att hon kommit, och nu blir det för mycket för Mr igen så sperman fyller nu Mrs andra hål. Allt inom loppet av 20 minuter.
I kväll tänkte Mr överaska Mrs med lite tuffare lekar... Ska nog ta fram repet och göra iordning en skön piska tills Mrs kommer hem. Blir smisk på stjärten om Mr får bestämma.
 Hoppas hon läser det här inlägget och skyndar sig hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar