torsdag 14 juni 2012

Lunchsex

Fick tillfälle att äta lunch med Mrs idag. I morse slickades hennes underbara springa till orgasm, och nu kunde jag se i hennes glansiga ögon att hon var ute efter att ge tillbaka. Mrs trycker ner mig i soffan så fort jag kommit innanför dörren, endast iförd trosor med öppen gren. Drar av av kläderna, så kuken får växa fritt. Mrs runkar och suger samtidigt som hennes naglar rispar pungen. Kliver upp och rider hårt tills fontänorgasmen sprutar över min mage. Kryper ner och tar den hårda, nu blöta, kuken i munnen och suger tills jag exploderar i henne. Sperman rinner, och Mrs ger mig en härlig kyss som smakar ljuvligt. Ligger kvar en stund innan jag får kasta i mig maten och rusa. Önskar jag fått vara kvar hos Mrs. Mer sådana luncher!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar