söndag 16 juni 2013

Mrs onani...

Mr och Mrs hade haft en härlig stund med sex och låg kvar i soffan och slöade. Mrs kände hur underlivet fortfarande var svullet och blodfyllt. En känsla av fortsatt kåthet dröjde sig kvar. Mrs var tillfredställd men ändå kåt... Tittade på Mr som fortfarande satt brevid naken. Fingrarna snuddade vid den så kåta klittan och Mrs smekte sig själv med långsamma sköna tag. Mr satt kvar och njöt av att Mrs låg så nära intill och tog på sig själv. Mr eggade upp Mrs ännu mer genom att låta sin underbara tunga vandra utmed hennes lår och behagligt, retsamt kåta upp Mrs. Till slut ställde sig Mr framför Mrs mun och trängde in med sitt stånd. Han stönade ut sin kåthet när Mrs svalde den hårda långt ner i halsen och med bestämd takt sög honom... Samtidigt smekte Mrs han sitt våta sköte. Mrs knullade sig själv med ett finger i slidan och ett i analen. Underbart och så erotiskt.. Mr lämndae Mrs för några sekunder för att ta några bilder, men återvände snabbt för att fortsätta sin njutning. Han var så hård och när Mrs lät en hand lämna sin klitta för er stund, och vandra till hans anus och långsamt glida in i där, närmade sig Mr toppen av kåtheten. Kåtglansig och stenhård tittade han in i Mrs ögon och lät sin sperma sputa över Mrs... Så smekte Mrs fortsatt sig själv och närmade sig en orgasm med stormsteg, medan Mrs smekte och kysste Mrs spermadränkta bröst. Så kom Mrs i en underbar och intensiv orgasm...

5 kommentarer:

  1. Tio stycken fingrar
    som leker på min hud
    efter så många år
    och jag som längtat så
    tio stycken fingrar i en hypnotisk dans
    tatuerar min kropp med allt fingrar kan
    tio stycken fingrar min älsklingsdrog
    Jag kan inte sova för jag är så våt och kåt
    de hittar alla mina inre labyrinter
    de är som eld
    tio stycken fingrar innanför mitt skinn
    sprider eld som vind
    överallt dit jag inte trodde ingen eld kunde nå
    tio stycken fingrar gör min springa så våt
    smeker mig till trance
    de är som eld
    är som eld

    Kanske är det så Mrs känner sina underbara fingrar som känner hennes kropps minsta signaler så bra ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var vackert beskrivet! Underbart.. Mrs ler :)

      Radera
  2. Mm, måste nog använda mina fingrar nu. Ser ljuvligt ut...

    SvaraRadera